We care about your website. Met die ingesteldheid gingen we aan de slag om de webstek van Cares Assistance een volledige make-over te geven.
Cares Assistance ontwikkelt verzekeringsproducten met de focus op bijstand (bijvoorbeeld bij een overlijden). Zorg is dus heel erg belangrijk in hun verhaal. Helaas ontbrak die zorg bij het tot stand komen van hun oude website. Er was geen coherente stijl, de vindbaarheid was niet je dat en er zat geen duidelijke strategie achter de opbouw en structuur.
Deze case is een knap staaltje van hoe een sterke communicatiestrategie, logo en huisstijl resulteren in een knappe website die daar naadloos op aansluit.
- Vindbaarheid, dankzij een logische structuur en SEO-vriendelijke content.
- Herkenbaarheid, door de stijl volledig te laten aansluiten op de andere kanalen.
- Lead generation, door een mix van slimme CTA’s op de juiste plaats.
Bij Bullet Point kijken we ook altijd vooruit. Daarom werd het achterliggende CMS zodanig opgebouwd dat Cares Assistance toekomstige concepten en producten naadloos kan introduceren in de nieuwe website.
Go check it out!